Emergency Flex Learning Day

SSPPS Families,

After careful evaluation of the weather forecast and consultation with neighboring districts, our transportation company, and our maintenance staff, Wednesday, January 4, 2023 will be an Emergency Flexible Learning Day for all PreK-12 students. An Emergency Flexible Learning Day is a way to provide a variety of flexible learning options for our students while they are at home due to inclement weather or other emergency closing days.

This means students should not report to school today, Wednesday, January 4, 2023 and instead follow the Flexible Learning Plans for their school. Flexible Learning Plans can be accessed by clicking here. Please watch for additional information from your student’s school and/or teacher.

In addition, the following are canceled for Wednesday, January, 4, 2023:

• Kids’ Choice
  • Early Learning classes (ECFE, ECSE) and community preschool classes
  • All Voluntary prekindergarten (VPK)
  • Adult Basic Education (ABE)
  • Central Square Community Center
  • All after school and evening activities district-wide including athletics, community education classes, and Central Square programming

We appreciate your patience and understanding. Stay safe everyone.

Familias de SSPPS,

Después de una cuidadosa evaluación del pronóstico del tiempo y consultas con los distritos vecinos, nuestra empresa de transporte y nuestro personal de mantenimiento, Wednesday, January 4, 2023 será un Día de aprendizaje flexible de emergencia para todos los estudiantes de PreK-12. Un día de aprendizaje flexible de emergencia es una forma de brindar una variedad de opciones de aprendizaje flexibles para nuestros estudiantes mientras están en casa debido a las inclemencias del tiempo u otros días de cierre de emergencia.

Esto significa que los estudiantes no deben presentarse a la escuela Wednesday, January 4, 2023, en cambio, deben seguir los Planes de aprendizaje flexible para su escuela. Se puede acceder a los planes de aprendizaje flexible haciendo clic aquí. Esté atento a la información adicional de la escuela y / o maestro de su estudiante.

Además, lo siguiente está cancelado para el Wednesday, January 4, 2023:

• Kids 'Choice
  • Clases de aprendizaje temprano de(ECFE, ECSE) y las clases de preescolar comunitario
  • Todas las actividades de pre kindergarten voluntario (VPK)
  • Educación básica para adultos (ABE)
  • Central Square Community Center
  • Todas las actividades extracurriculares y nocturnas en todo el distrito, incluidos las actividades deportivas, clases de educación comunitaria y programación de Central Square

La decisión se tomó esta noche para permitir que el personal y las familias comiencen a planificar para mañana.  Manténganse seguros.